Wednesday 13 May 2020

Matalimmalla roikkuvat hedelmät

Pikku purkamisen jälkeen tää vaikuttaa edelleen lupaavalle. Kaikki vaan helkutin rumaa ja nokista. Muovit ovat sulaneet muodostaen paksun kakun, mutta alta paljastuu käypästä kamaa.

Jokainen osa menee 5 luokkaisen seulan läpi kun se pyörästä irtoaa.

Osa joka on 5 luokassa menee heti roskiin. 4 menee laatikkoon jemmaan jos intoa korjaamiseen on. Yleensä osa korvataan ja siitä otetaan jotain käyttökelposta talteen ennen roskiin menoa. 2-3 luokkaan vaikuttaa päätyvän paljon, mikä olikin toiveena. 1 on harvinainen.

EMC ja ABS modulator vaikuttivat irrotettaessa päällisin puolin hyville. Ne ovat penkin alla suojassa. Akku ei ollu muuttanut muotoaan ja sähkojohdot sekä sulakerasia penkin alla kaikki 1 luokkaan. Toisaalta jos elektroniikkakomponentti ei toimi on se 1 -> 5 samantien.

Tuijotusvaiheessa on alkanu kiinnostaa tarttua matalimmalla roikkuviin hedelmiin. Vaihtaisi kaasarin tilalle. Moottori kun ei tiedä kuka sille pensaa antaa. Lataus ja sytkä olis ehkä hoidettavissa jollaki Skyteam tai skootterin leekolla. Moottorista kun lähtee vain pari johtoa ja kaikki moderni tekniikka on päälle leivottua kakkua useissa eri kerroksissa.

Tallissa on jo yksi täysin toimiva EFI & ABS apina niin tää vois olla kiipitsimple tyyliin tehty.

2 comments:

  1. Tuunattu paahdettu apina jätä tuhot näkyviin ja korjaa vaan välttämättömimmät toimivuuden kannalta Olikos Gabolla jotkut pikkasen pienet keihinit hyllyllä��

    ReplyDelete
  2. Katotaan saako pyörän oman ruiskun herätettyä henkiin. Jos ei, niin Wandamotorsilta ja Kiinasta saa mitä vaan. Uralin kaasarit on 325cc pytylle. Apinassa tarve alle puolet siitä. Tilasin jo Kiinata varuille 125 GN Suzukin kaasarin (19€ posteineen).

    ReplyDelete