Kilpi meni tänään konttorille vaihtoon. Keskivahva paahto.
Muoviosia hylkyyn. Valot, vilkut, takalokarin jatko, mittari, airbox, pakoputkenpää, sivupaneli, stongan katkaisijat, kahvakumet, etupumppujen suojat ja muuta sälää. Ilmansuodatin elementti oli ihme kyllä jäänyt ehjäksi sulaneen klöntin sisälle. Meni muutenvaan rikki kun tuli koputettua puukolla liika napakasti. Etujarrusäiliö on mennyttä. Tähystyslasi oli sulanu puhki ja työsylinteri falksaa. Kahva jää varaosaksi.
Pakoputken pää on oikeesti muovia, mutta toimii normikäytössä hyvin. Bilteman kangaslaukut on käyttöapinassa ollu kokoajan putkenpäähän nojallaan ilman ongelmia. Niin kiva osa että taitaa joutua ostaa uuden sulaneen tilalle.
Hondan kromi/muoviosissa on pierunkuoren paksuinen metallipaperin oloinen pinnoite. Pinnoite ei ole siis iha pelkkää kromimaalia.
Metalliosat puhdistukseen ja maalia. Raiseri on etukolmiossa kartiokumeilla pännigissä kirittynä. Hieno keksintö. Etukolmiossa on siis normi pultinreikien sijaan suuret montut missä kumikartot ovat piilossa. Vähentää värinää. Varmaan yleinenkin keksintö nykypyörissä. Minulle uus.
Vakio änäri on symppis. Ei tee mieli mitään tuunausputkea. Jatketaan vakiolla. Jostain syystä Honda on kromannu vain ylemmän suojapellin. Almpi pikkupala on musta. Honda myy kyllä OEM varaosana kromattua alaosaa. Haisee vähän rahastukselle. Nyt molemmat suojapellit maalataan samaan tyyliin mitä pärrän apuosat tulee olemaan.
No comments:
Post a Comment